Oy kullanmak için, üye girişi yapınız.

mesajı gizle

En baba omlet nasıl yapılır?

7 yıl önce sorulmuş. , 1 kişi takip ediyor

10 cevap verilmiş

Şöyle bol malzemeli filan. Hı nasıl yapılıyo ?

Cemil Özgüven profil resmi
Cemil Özgüven
7 yıl önce

sen böyle diyince aklıma sucuk geldi ; ayrıca şuda var tabi; om-let at-let out-let pört-let asa-let ora-let suhu-let bunlar let denen şeyin çeşitleri işte omlette bunlardan biri.. benden bukadar

Sarı Lacivert profil resmi
Sarı Lacivert
7 yıl önce

Şimdi efendim bu "baba" olayı kişiden kişiye değişir tabi ama ben bildiğim güzel bi tarifi sizlerle paylaşayım.. Malzemeler: Soğan, sarmısak, domates, biber(yeşil veya kırmızı, olmadı ikisi birden ), maydonoz(isteğe göre dere otu da olur), peynir(beyaz yada kaşar), mısır, baharat. Yapılışına gelince; Öncelikle tavaya bir miktar yağ ve hemen arkasından da küp küp doğranmış soğanlar eklenir ve soğanlar ölene kadar kısık ateşte pişirilir. Soğanların hemen arkasından ezilmiş sarmısak ve biberler eklenir. biberler de iyice piştikten sonra domatesler eklenir(domateslerin kabuklarını soyamanız daha iyi olacaktır). Baharatını da ekledikten sonra suyunu çekene kadar pişirin. Diğer tarafta yumurtaları içine maydonoz ile peyniri ekleyip iyice çırpın ve diğer malzemerin üstüne dökün. En son aşamada da mısırları ekleyip kısık ateşte pişirin. İsteğe göre içine sucuk yada sosiste ekleyebilirsiniz.. Afiyet Olsun.

Anonim Kullanıcı profil resmi
Anonim Kullanıcı
7 yıl önce

Benim için karışık olmasındansa yumurtanın tadını alabilmek daha önemli .Ama en güzeli terayağlı ve yağlı peynirli omlet Yapılışı : Tereyağı tavada iyice kızdırılır üzerine lor şeklinde ezilmiş yağlı peynirler eklenerek peynirler yumuşayıncaya kadar karıştırılır. Yumurta tuzla birlikte güzelce çırparak tavaya yavaş yavaş dökülür. Az tuz kullanırsanız tadı daha iyi olacaktır zaten peynirin tuzu tadı yeterince veriyor. Afiyet Olsun.

Emine Koç profil resmi
Emine Koç
7 yıl önce

yaa hakancım boş ver omlet i bilmem neyi. Tavaya koy yağı biraz ısınınca kır iki yumurta üstüne tuz . biraz beklet getir sofraya sonra da beni çağır ne gerek war omlete falan

Chico Goldwire profil resmi
Chico Goldwire
7 yıl önce

Tarifler icin tesekkurler ama şöyle sütlü, unlu bişeyler yok muydu operasyon dahilinde? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa. Not: chico cok pis yımbırta kırarım ona göre haa : Misal bak koydum yağı (bir bardak kadar-sıvı yağ koymuşum bu arada) biraz bekledim (otuz saniye yeter heralde) Kırdım yumurtaları (aaa yüzüyolar) biraz daha bekledim (hala yüzüyolar) tuzunu koydum (doğuştan yüzücü bu yumurtalar) Herkes cok beğendi :p. Gülmeyin oldu bu bana, ben yaptım bunu evet :

Cemil Özgüven profil resmi
Cemil Özgüven
7 yıl önce

Hakan Bey, Bilmişlik yapıyo gibi olmak istemem ama sizin unlu ve sütlü dediğiniz şey sanırım krep oluyo

Anonim Kullanıcı profil resmi
Anonim Kullanıcı
7 yıl önce

Aaaa cidden mi yahu, yani hic mi sütlü unlu olmaz omlet? O zaman ben bi soru daha sorayım hemen :

Cemil Özgüven profil resmi
Cemil Özgüven
7 yıl önce

1 bardak yağda yumurtalar bence yüzücü değil kırkpınarda yağlı güreşe giderler Sayın sarıtaş ne yaptınız ceddinizin zeytin tarlaları var herhalde bol bulmuşunuz

EVREN VAROL profil resmi
EVREN VAROL
7 yıl önce

Valla yağ da benim değildi yumurta da. Beni mutfağa sokan ev sahibi düşünücekti onu. Uyarmıştım oysa :

Cemil Özgüven profil resmi
Cemil Özgüven
7 yıl önce

Birkaç istatistik

En baba omlet nasıl yapılır? ile ilgili katılımcı yaş ve cinsiyet oran grafikleri.

Bu sorular ilginizi çekebilir

Buradasınız: En baba omlet nasıl yapılır?
Copyright © 2007-2014 Bisorusor | Gizlilik ve kullanım şartları